Kalap, divat, Magyar Derby, Budapest

kolos.jpg

Nem volt hiábavaló az elmúlt évek munkássága a magyar és a nemzetközi divatban. A magazinokban, mint például Glamoure, Elle, Cosmopolitan vagy a nemzetköziben Palvin Barbival megjelent a leghíresebb kalapom a Vogue-ban. A legfontosabb, hogy van nekünk ez a Magyar Derbynk, szeretjük a lovakat és végre a Magyar Derbyn alkalom nyílik arra, hogy te is megmutasd a kalapodat. Az idén nyáron is én várlak benneteket a Kincsem Parkban a divatmustra és kalapszépségverseny zsűrijében.

 

 

 

A két kép között tíz év telt el, ez az én #10YearChallenge -em, amivel nem azt mutogatom, hogy 10 év alatt semmit sem öregedtem, hanem azt, hogy már 10 évvel ezelőtt is kalapokkal foglalkoztam, a második képpel pedig azt demonstrálom, hogy amikor kalapot választasz a ruhádhoz, akkor az jó, ha harmóniában van a megjelenéseddel. Akár mint én összeöltözhetsz a metró székkel, mert a Kincsem Park metró megálló nagyon közel van a rendezvény színhelyéhez. Gyere METRÓVAL! Én is azzal megyek!

 

Ne lepődjetek meg! Azóta vissza növesztettem a szakállamat!

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

#budapest #kincsempark #hungary#selfie#fitting#story #red#style#fashion#g#hat#hats#trafic#me#myself #accesorios #fun#love#

Schilling Kolos (@schillingkolos) által megosztott bejegyzés,

 

Az elmúlt évek munkájának eredményeképpen már második alkalommal zsűrizhetek és kiválaszthatom, hogy melyik számomra a legszebb és több értékes díjat is odaítélhetünk.

 

 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

#hat#hats#weekend #polo#hungary #hungarianpoloclub #fashion#style#sport#fun#love#styling#horses#milliner#millinery#

Schilling Kolos (@schillingkolos) által megosztott bejegyzés,

 

 

Mutatunk nektek pár érdekes kalapot, ami a 2019-es divat trendet megfelelően tükrözi.

 

(Kicsit hasonlít a 2007-ben rólam készült portréképre, talán azért tetszik. Szokták mondani, hogy "néha a kevesebb, több, de 2019-ben ez a mondat elvesztette az értelmét, szerintem!)

 

Képek forrása: https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/g28075701/royal-ascot-2019-hats/